ARTYKUŁ SPONSOROWANY, Tech, Reklama

Nowoczesne firmowe logo – o czym pamiętać przy projektowaniu

Dobry projekt logotypu to niezwykle istotna rzecz dla wszystkich firm – w końcu ten właśnie wizualny element będzie wizytówką wśród klientów. Dlatego też jego projekt należy przekazać specjalistom, a jeśli ktoś będzie chciał się wziąć za to samemu, to pilnować kilku ważnych zasad.

Po pierwsze logo firmy dobrze żeby było możliwie czytelne i proste. Ta prostota ma ogromne znaczenie, ponieważ daje wrażenie nowoczesności i profesjonalizmu. Wystarczy przecież się przyjrzeć logotypom światowych koncernów, żeby to świetnie zauważyć. Dobra kreacja logo to również zrezygnowanie z większej liczby barw.

Zaleca się, żeby nie było ich więcej niż maksymalnie trzy, ale im ich liczba będzie mniejsza tym lepiej. Zbyt duża mieszanka barw nie będzie wyglądać zachęcająco, przynosząc zupełnie odwrotny rezultat od planowanego. Projektanci powinni również mieć na uwadze na wybraną czcionkę. Powinna ona pasować do branży, w której klient ma firmę, dużą rolę odgrywają również rozmaite psychologiczne aspekty.

Dużo firm po pewnym czasie działania na rynku decyduje się też na odświeżenie logo. Taki zabieg ma za zadanie tchnienie nowego ducha w markę i wskazanie jej drogi rozwoju. Tego typu odświeżenie przeprowadzić można na podstawie dotychczasowych projektów, lecz niejednokrotnie wszystko się rozpoczyna od nowa. Biorąc pod uwagę powyższe rzeczy zdecydowanie najlepszą opcją będzie jednak zlecenie takiego projektu agencji marketingowej. Bez problemów taką można znaleźć w sieci, wpisują na przykład hasło https://www.evito.pl/projekt-logo i sprawdzając otrzymane wyniki.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY